1. Vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva
- prevzatie dokladov od klienta podľa zmluvne stanovených podmienok
- prvotná kontrola správnosti účtovných dokladov
- zotriedenie, založenie dokladov a ich následné zaúčtovanie v sústave podvojného/jednoduchého účtovníctva
- spracovanie priznania k DPH
- vyhotovenie kontrolného výkazu k DPH
- vyhotovenie súhrnného výkazu k DPH
- vyhotovenie reportov podľa zmluvne stanovených podmienok (mesačne, štvrťročne, ročne)
- vedenie evidencie majetku
- zastupovanie na daňovom úrade
- vyhotovenie daňového priznania k dani z príjmov a ročnej uzávierky podľa platných predpisov
2. Mzdy a personalistika
- spracovanie vstupných podkladov pri nástupe nového zamestnanca
- spracovanie ukončenia pracovného pomeru
- spracovanie miezd a hlásení do poisťovní
- ročné zúčtovanie dane
- doručovanie výplatných pások podľa zmluvne stanovených podmienok (elektronicky, poštou)
- vyhotovenie potvrdení pre zamestnancov
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní
- zastupovanie voči sociálnej a zdravotnej poisťovni
- zastupovanie voči príslušnému daňovému úradu
- príprava podkladov na úhradu miezd a odvod zamestnancov
3. Ekonomické poradenstvo
- optimalizácia nákladov a daní spoločnosti
- vyhotovenie finančnej analýzy podľa potrieb klienta
- podávanie informácií klientovi o zmenách v daňových a mzdových zákonoch